Модуль 3

Інтернет-дебати з питання необхідності чи непотрібності використання ІКТ, хмарних технологій на уроках зарубіжної літератури. На дошці падлет розмістіть свою думку з даного питання, висловіть свою позицію, задавайте питання один одному, доводьте свою думку переконливими аргуметами.



Орієнтовно проводимо дебати 11.30-12.30 ( для організації спілкування онлайн)
Made with Padlet

7 коментарів:

  1. Колеги, які шляхи подолання проблеми комп'ютеризації шкіл знаєте ви. Поділіться, будь ласка досвідом.

    ВідповістиВидалити
  2. Важко не погодитись з думкою колеги Вірван Ю.О.,але завдяки вчительському ентузіазму та підтримці меценатів, ці проблеми вдається поступово долати.

    ВідповістиВидалити
  3. Губенко Г.Ю. Про повноцінне застосування комп'ютерів та Інтернету на уроці ми можемо тільки мріяти. Та починати треба. При розумному поєднанні "екрану" з книжкою, дошкою і крейдою, екран ніколи не витіснить друковану інформацію.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже слушне зауваження, Галино Юріївно. Елементи ІКТ на уроці повинні бути виваженими.

      Видалити