Інтернет-дебати з питання необхідності чи непотрібності використання ІКТ, хмарних технологій на уроках зарубіжної літератури. На дошці падлет розмістіть свою думку з даного питання, висловіть свою позицію, задавайте питання один одному, доводьте свою думку переконливими аргуметами.
Орієнтовно проводимо дебати 11.30-12.30 ( для організації спілкування онлайн)
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиКолеги, які шляхи подолання проблеми комп'ютеризації шкіл знаєте ви. Поділіться, будь ласка досвідом.
ВідповістиВидалитиСподобався вислів А.Азімова
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиВажко не погодитись з думкою колеги Вірван Ю.О.,але завдяки вчительському ентузіазму та підтримці меценатів, ці проблеми вдається поступово долати.
ВідповістиВидалитиГубенко Г.Ю. Про повноцінне застосування комп'ютерів та Інтернету на уроці ми можемо тільки мріяти. Та починати треба. При розумному поєднанні "екрану" з книжкою, дошкою і крейдою, екран ніколи не витіснить друковану інформацію.
ВідповістиВидалитиДуже слушне зауваження, Галино Юріївно. Елементи ІКТ на уроці повинні бути виваженими.
Видалити